Na de geboorte van mijn eerste zoon dit gedicht geschreven en ingestuurd naar Gedichtenweb. Ik zie nu pas dat ik er een 10 voor heb gekregen :) Zie ook dat meer mensen het op hun blog hebben gebruikt :) Gaaf! Mooi!

Standaard

Mijn zoon
Geschreven door: Femia Spaans – Onderwerp: Gedichten wedstrijd

Een engeltje is in mijn armen neergedaald.
Jij…
Stralend als goud.
Van mij…
Van binnen voel ik mezelf veranderen.
Gevoelens waar ik het bestaan niet van ken.
Voor eeuwig zijn wij aan elkaar verbonden.
Tot zelfs na mijn dood.
Ik geef jou alles wat ik geven kan.
Alles doe ik voor jou.
Ooit zal ik jou moeten loslaten.
Dan zal jij het leven proeven op jou eigen manier.
Wees voorzichtig mijn lieve jongen.
Vergeet niet wie je bent want wie je bent is goed.
Ik zal er altijd voor je zijn mijn kleine, grote man.

Beoordeling: 10

Geef een reactie

